Blogia
elianinha

Cumplindo

Como sempre, teño un millón de recados pendentes, e como sei que os meus benqueridos amigos e amigas lerán a miña blog (jeje), pois aquí cumplo con todos os meus temas.
1.- Aida (lestedo) feliz Aniversárioooo!!!!!! Non penses que me esquecera, pero eu e mailo meu móbil vimos sufrindo unha crise dende hai un tempo e... Iso, que me lembro de ti, eh!!!
2.- Aida (facultade): non me lembraba daquel comentario que che deixara, vale, si que estaba chuzas...
3.- Gañou as eleccións ao claustro da Universidade na facultade de Xornalismo alguén que é completamente incongruente coa súa ideoloxía (lembrades o artigo no que contaba o caso dun rapaz do PP que se fixo comunista? Agora é dos CAF. O nome do artigo é Sede Congruentes, creo.). Acabo de perder a fe nas institucións, na ideoloxía, no nacionalismo e en moitas das persoas... Por favor, antes de que entre nunha seita, que alguén me explique que coño fai como representante das CAF máis votado, un individuo que me insultou persoalmente por colaborar no xornal da plataforma Nunca Máis, dicíndimo que a nódoa no meu expediente non a eliminaría nin o máis potente dos deterxentes. Graciñas.

2 comentarios

Elix -

Si!!! Non, tío, Neira cruz si que é un vicio, jeje... Xornalismo mola, non che vou dicir que non, tes mogollón de traballos e pouco que estudiar, e algunhas das cousas que facemos están cojonudas. Fallo: os profes. Non son apaixonados nin da profesión de xornalista nin da ensinanza. Non todos, por exemplo Xosé López, un profesor para lembrar... En fin, que turismo tamén é cojonudo. Pensa en tí dentro de 20 anos e mira donde che gustaría verte. Senón fai coma min, que unha profesora ñme dixo que me matriculase aquí, e vaime de pingas!!! ;D. Un biquiño, raíña.

aida -

moitas jrasiñas polas tuas palabras.fixeronme moita ilusion.non te preocupes por non me mandar ningun sms non e necesario seguir incrementando o patrimonio de telefonica.As veces outros tipos de mensaxes teñen mais significado.gracias.un bikaso e moita sorte nos exames.a ver se nos vemos un dia destes e m aconsellas de novo sobre o meu futuro.pareceche normal???unha semana para a selectividade e non sei que facer.vesme ti de xornalista?non sei se m gusta ou e polo vicio de asistir a unha clase de neira cruz...aburiño